En godt gjennomtenkt strategi danner grunnlaget for å ta informerte beslutninger, utnytte ressurser effektivt og oppnå langsiktig suksess.
Grunnlegger Oscar Kipperberg har lang fartstid som grunder og leder i næringslivet , (bl.a. i merkevareselskapet Orkla : Helly-Hansen og Viking), har gitt ut to bøker om posisjonering, og var prosjektleder for Merkevaren Norge i Innovasjon Norge.
Ekspo samarbeider med andre kompetansemiljøer for å kunne skreddersy løsninger til den enkelte bedrift. Sentralt i arbeidet er det nettbaserte ledelseverktøyet AIM. AIM tilbyr et spørsmålsdrevet analyseverktøy som på en enkel og rask måte beskriver dagens situasjon, og som mobiliserer til målrettet innsats for å nå tydelige forretningsmål. Oppfølgingsverktøy for implementering og måling av resultater hører også med.
Våre samarbeidspartnere
-
Skybasert , ledende ledelsesverktøy
-
Markedsundersøkelser/ Stordataanalyser/Kvalitative interessentanalyser
-
Reklamebyrå