Rådgivingstjenester
Vi tilbyr støtte til deg og din ledergruppe i utforming og forankring av en konkurransedyktig forretningsstrategi. Vår metode er basert på erfaringer fra bedrifter som har lykkes med å bli vinnere i sine markeder.
Strategisk posisjonering
Undersøkelser i internasjonale målgrupper for norsl næringsliv viser at vi i Norge er.» Gode på produkt, men dårlig på marked». Tilbakemeldingen er at mange norske bedrifter har et stort potensiale i økt fokus på kunder, marked og merkevarebygging- «dere må bli mer markedsorientert» sies det.
Vi kaller det Strategisk Posisjonering ! Vi snakker om å implementere en markedsorientert kultur i bedriften:
Innovasjon i hele verdikjeden må være rette mot utvikling av differensiert kundeverdi, og bidra til å bygge økt konkurransekraft. Beslutninger må være basert på kunnskap og innsikt:
En systematisk innhenting av kunnskap om kunder, konkurrenter og trender.
På bakgrunn av slik kunnskap, utvikle en attraktiv, unik og relevant posisjon.
Gjennom innovasjon i hele verdikjeden bidra til å bygge denne posisjonen.
Be om tilbud på
-
Eksportstrategi
-
Strategisk posisjonering
-
Kommunikasjonsstrategi
-
Bærekraftsanalyse
-
Markedsundersøkelse
-
Strategirevisjon